شرکت های هواپیمایی

در یک سال عدم قطعیت در سفر ، eDreams خطوط هوایی را نشان می دهد که با موفقیت خود را برای ارائه خدمات برجسته به مشتریان خود در مواجهه با بحران جهانی ، با استفاده از تجزیه و تحلیل 360 درجه منحصر به فرد اطلاعات بیش از 61000 بررسی مشتری و داده های 667 به نمایش گذاشته اند. خطوط هوایی امسال ، به دلیل COVID-19 ، ما بهترین شرکت هواپیمایی خود را در جهان به روز کردیم. رتبه های برتر به آن خطوط هوایی تعلق می گیرد که خدمات بی نظیری را نه تنها در هواپیماهای خود ، بلکه در سراسر نقطه تماس مشتریان ارائه کرده اند و در بازپرداخت پرواز ، قابلیت اطمینان ، انعطاف پذیری بلیط ، ارزش پول ، تجربه کلی و ایمنی پیشرو هستند.

10 شرکت هواپیمایی برتر جهان
امتیاز کل شرکت هواپیمایی بازپرداخت اعتبار قابلیت اطمینان رتبه بندی مشتری
1 قطر ایرویز 4.40 5.0 4.2 4.0 4.4
2 خط هوایی دلتا 4.11 5.0 2.8 3.7 5.0
3 ANA 4.09 4.9 2.9 4.2 4.4
4 KLM 3.88 3.8 4.1 3.7 3.9
5 بریتیش ایرویز 3.88 5.0 3.8 3.4 3.3
6 خطوط هوایی ترکیه 3.85 3.0 4.1 3.8 4.4
7 اتحاد ایرویز 3.82 4.3 2.8 3.7 4.4
8 خطوط هوایی سنگاپور 3.79 4.3 3.0 4.0 3.9
9 لوفت هانزا 3.73 4.2 3.9 3.5 3.3
10 خطوط هوایی یونایتد 3.68 4.4 3.6 3.5 3.3
* همه نمرات حداکثر از 5 امتیاز است

شرکت هواپیمایی شماره یک در جهان قطر ایرویز است. قطر ایرویز که ثابت کرد به طور مداوم عالی است ، سال گذشته در رتبه دوم قرار گرفت و در نتیجه تلاش های چشمگیر خود در طول سال ، در سال 2021 به رتبه اول رسید. نمرات برتر برای بازپرداخت خطوط هوایی و انعطاف پذیری بلیط ، قطر ایرویز همچنین نمرات بالایی را در سطح عمومی کسب کرد.

دومین ایرلاین برتر جهان ، دلتا ایر لاینز است که سال گذشته در رتبه 10 قرار نگرفت. تعهد دلتا به ایمنی مسافران و ارائه بازپرداخت به مشتریان برای موفقیت آن در رتبه بندی امسال ضروری بوده است. در رتبه سوم All Nippon Airways قرار دارد: بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن. همه نیپون ایرویز از نظر رضایت مشتری ، ارائه بازپرداخت و اجرای اقدامات ایمنی جدید رتبه بالایی را کسب کردند.

3 شرکت هواپیمایی برتر بر اساس طبقه بندی
بهترین ایرلاین ها برای بازپرداخت پرواز

هواپیمایی قطر
درخواست های پردازش شده: 100
میانگین زمان *: کمتر از یک هفته
بازپرداخت
5.0

هواپیمایی بریتانیا
درخواست های پردازش شده: 100
میانگین زمان *: کمتر از یک هفته
بازپرداخت
5.0

خطوط هوایی دلتا
درخواست های پردازش شده: 98
زمان متوسط ​​*: کمتر از 2 هفته
بازپرداخت
5.0
به منظور محاسبه اینکه کدام خطوط هوایی برای بازپرداخت مسافران بهترین هستند ، میزان پردازش بازپرداخت آنها و سرعت تأیید بازپرداخت آنها را تجزیه و تحلیل می کنیم.

قطر ایرویز و بریتیش ایرویز به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی برای بازپرداخت مقام اول مشترک را کسب کردند. به طرز تحسین برانگیزی ، هر دو شرکت هواپیمایی تمام بازپرداخت های واجد شرایط درخواست شده توسط مسافرانی که با eDreams رزرو کرده اند را پردازش کردند. علاوه بر این ، هیچ یک از شرکت های هواپیمایی روند بازپرداخت معمول خود را در طول همه گیری COVID-19 تغییر ندادند و هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مراحل دیگری را برای فرایند تأیید بازپرداخت خود انجام ندادند ، همانطور که در آن زمان برخی از خطوط هوایی انجام دادند. هر دو خطوط هوایی نرخ تأیید سریع بازپرداخت را در طول سال حفظ کردند. دلتا ایر لاینز بهترین شرکت هواپیمایی برای بازپرداخت پرواز است و 98 درصد از بازپرداخت های بسیار قابل احترام را در مدت 2 هفته به طور متوسط ​​پردازش می کند.

* میانگین زمان به زمانی گفته می شود که شرکت هواپیمایی به طور متوسط ​​هر درخواست بازپرداخت واجد شرایط را بررسی کرده است. زمان واقعی که بازپرداخت طول می کشد تا در حساب بانکی مشتری منعکس شود ، ممکن است طولانی تر باشد.

معتبرترین خطوط هوایی جهان

هواپیمایی قطر
نرخ لغو: 35 ▼
امتیاز انعطاف پذیری بلیط: 5
قابلیت اطمینان
4.2

KLM
نرخ لغو: 35 ▼
امتیاز انعطاف پذیری بلیط: 5
قابلیت اطمینان
4.1

خطوط هوایی ترکیه
نرخ لغو: 35 ▼
امتیاز انعطاف پذیری بلیط: 5
قابلیت اطمینان
4.1
لغو خطوط هوایی در اولین قرنطینه COVID -19 اجتناب ناپذیر بود – گامی ضروری برای کاهش شیوع ویروس. با این حال ، با شروع تابستان 2020 ، بسیاری از خطوط هوایی برنامه های خود را انتخاب کردند و مسافران بار دیگر در کشتی استقبال کردند. برای محاسبه معتبرترین خطوط هوایی جهان ، eDreams درصد پروازهای لغو شده در دوران پس از قرنطینه بین ژوئیه و دسامبر 2020 را برای هر خط هوایی بررسی کرد. قطر ایرویز ، KLM Royal Dutch Airlines و Turkish Airlines همگی کمتر از 35 درصد پروازهای برنامه ریزی شده خود را لغو کردند.

علاوه بر این ، ما گزینه های رزرو مجدد پرواز ارائه شده به مشتریانی را که به هر دلیلی مایل به تغییر پرواز خود هستند (حتی اگر پرواز لغو نشده باشد) بررسی کردیم. باز هم قطر ایرویز ، KLM و خطوط هوایی ترکیه در صدر جدول قرار گرفتند. هر سه شرکت هواپیمایی بالاترین امتیاز 5 را برای انعطاف پذیری بلیط کسب کردند و به مشتریان این امکان را داد تا بلیط های خود را هر زمان که دوست دارند ، به صورت رایگان ، در مقصدی متفاوت یا در تاریخ دیگری رزرو کنند.

با در نظر گرفتن نرخ لغو و انعطاف پذیری بلیط ارائه شده ، ما سه خط هوایی را برای این دسته در رتبه اول داریم. قطر ایرویز ، KLM Royal Dutch Airlines و Turkish Airlines معتبرترین خطوط هوایی جهان هستند بلیط هواپیمایی ارزان شده است بلیط هواپیما تهران مشهد سوم 2

بهترین ایرلاین های دارای رتبه مشتری

اردوی ملی
تجربه کلی: 4.3
ارزش پول: 4.0
رتبه بندی مشتری
4.2

هواپیمایی قطر
تجربه کلی: 4.1
ارزش پول: 3.9
رتبه بندی مشتری
4.0

خط هوایی سنگاپور

داده های جمع آوری شده از نظرسنجی بیش از 61000 نظر ، که پس از اتمام سفر برای مشتریان ما ارسال شد ، نشان داد که All Nippon Airways بالاترین شرکت هواپیمایی دارای رتبه مشتری است. ما از مشتریان خود خواسته ایم تا خطوط هوایی را بر اساس تجربه کلی آنها و ارزش پول نسبت به آنها رتبه بندی کنند. همه شرکت های هواپیمایی نیپون برای تجربه کلی خطوط هوایی از 4.3 از 5 نمره متوسط ​​و از نظر ارزش پول 4.0 از 5 دریافت کردند: میانگین امتیاز 4.2 مشتری را ارائه می دهد. چندان عقب نمانده ، دو خط هوایی در رتبه دوم قرار دارند. خطوط هوایی قطر و خطوط هوایی سنگاپور هر دو برای تجربه کلی خطوط هوایی به طور متوسط ​​امتیاز 4.1 را دریافت کردند. 3.9 برای ارزش پول و میانگین امتیاز مشتری 4.0. خرید بلیط 

نظرات مشتریان eDreams در مورد خطوط هوایی مورد علاقه خود:
کلیه خطوط هوایی نیپون

“پرواز دقیق. سرویس دهی فوق العاده. قیمت بلیط شامل چمدان چک شده 20 کیلو می شود. در کل عالیه ”

هواپیمایی قطر

“قطر ایرویز بهترین شرکت هواپیمایی جهان است. خدمات شگفت انگیز ، خدمه بسیار دوستانه – همیشه با لبخند. ”  بلیط هواپیما ارزان 5ام 2

خطوط هوایی سنگاپور

“بسیار عالی. هر زمان که می خواهید نوشیدنی بخورید ، وعده های غذایی عالی بود و میان وعده در طول پرواز در دسترس بود. سرگرمی عالی بود. پرسنل حرفه ای و دوستانه. ”

شرکت های هواپیمایی با بیشترین اقدامات ایمنی COVID-19

خرید بلیط هواپیما
خطوط هواپیمایی دلتا
ایمنی
5.0

اردوی ملی
ایمنی
4.4

هواپیمایی قطر
ایمنی
4.4

خطوط هوایی ترکیه
ایمنی
4.4

خطوط هوایی اتحاد
ایمنی
4.4
آیا مسافرت در زمان همه گیری COVID-19 ایمن است؟ بسیاری از خطوط هوایی تدابیر حفاظتی بیشتری را برای ایمن سازی هرچه بیشتر سفر در دوران همه گیری اعمال کرده اند. یک شرکت هواپیمایی به عنوان امن ترین شرکت هواپیمایی جهان در صدر جدول قرار گرفت و 4 شرکت هواپیمایی نیز برای نایب قهرمانی نمره یکسانی دریافت کردند خرید بلیط هواپیما بسیار کاهش یافته است.

خدمات بدون تماس

کاهش ظرفیت

ماسک صورت

بررسی دما

کیت بهداشتی

ضدعفونی هواپیما

فیلترهای هوا HEPA

سرپرستان PPE

خدمات محدود
خطوط هوایی دلتا

اردوی ملی

هواپیمایی قطر

خطوط هوایی ترکیه

خطوط هوایی اتحاد

خرید بلیط هواپیما

امسال بیش از هر زمان دیگری ، مسافران به دنبال ایمن ترین خطوط هوایی برای پرواز هستند. به دلیل شیوع COVID-19 ، خطوط هوایی استانداردهای بهداشتی و ایمنی خود را افزایش داده و اقدامات جدیدی را برای حفظ امنیت مشتریان اعمال کرده اند. خط هوایی که بیشترین اقدامات پیشگیری از COVID-19 را انجام داده ، Delta Air Lines است. 4 خطوط هوایی بسیار عقب هستند و All Nippon Airways ، Qatar Airways ، Turkish Airlines و Etihad Airways همه از 8 مورد از 9 مورد ، جعبه ها را تیک می زنند. جایی که دلتا ایرلاینز خود را از بقیه متمایز می کند ، تعهد آن به کاهش ظرفیت هواپیماها است. در هواپیما با سه صندلی با هم ، دلتا صندلی وسط را مسدود می کند تا فضای بیشتری بین مسافران داشته باشد (مگر اینکه یک خانواده سه نفره مایل به نشستن با هم باشند). این ابتکار مسدود کردن صندلی با بازخورد مشتریان برای فضای بیشتر در کشتی انجام شد.

هر 5 خطوط هوایی در ارائه تجربه سفر تمیز و ایمن برای مشتریان خود عالی عمل کرده اند. از قبل از سوار شدن مسافران ، این خطوط هوایی تجربه چک بدون تماس با قطره کیسه های سلف سرویس و کنترل دما را برای محدود کردن تماس بین مسافران و کارکنان ارائه می دهند و از سالم بودن همه افرادی که سوار می شوند اطمینان می دهند. هنگامی که در هواپیما هستید ، کیت های بهداشتی در اختیار همه مشتریان قرار می گیرد. در حالی که همه خطوط هوایی از مسافران و مهمانداران استفاده می كنند كه از ماسك صورت استفاده كنند ، ایمن ترین خطوط هوایی همچنین تجهیزات حفاظتی شخصی اضافی مانند دستكش ، روكش ، پیش بند و در برخی موارد ، لباس كامل بدن را در اختیار كاركنان خود قرار می دهند. خطوط هوایی خدمات معمولی خود را با خدمات محدود جایگزین کرده اند و تعامل بین مسافران و مهمانداران را کاهش می دهند. هواپیماها مجهز به فیلترهای HEPA با کارایی بالا هستند که 99.9٪ از باکتری ها و ذرات ویروس را جذب می کند و هوای داخل کابین هر چند دقیقه از طریق این فیلترها عبور می کند. علاوه بر این ، هواپیماها روزانه کاملاً ضد عفونی می شوند. همه این عوامل تجربه تمیزتر و ایمن تری را برای هر مسافری رقم می زند.

برندگان بهترین خطوط هوایی جهان چگونه محاسبه می شوند؟

بازپرداخت
نمره کل بازپرداخت به طور متوسط ​​دو نمره است: درصد درخواست های بازپرداخت واجد شرایط که توسط شرکت هواپیمایی پردازش شده است و مدت زمان متوسط ​​شرکت هواپیمایی برای بررسی هر درخواست و تأیید بازپرداخت زمان می برد.

قابلیت اطمینان
نمره قابلیت اطمینان میانگین نرخ لغو پرواز بین ماه های جولای و دسامبر و نمره 5 از نظر انعطاف پذیری خطوط هوایی در هنگام رزرو مجدد مشتری است – از 1 امتیاز (بدون رزرو رایگان) تا 5 امتیاز (گزینه های رزرو نامحدود رایگان تا موارد مختلف). تاریخ یا مقصد متفاوت).

رتبه بندی مشتری
ما بیش از 61000 مشتری را که بین اکتبر 2019 تا مارس 2020 سفر کرده بودند مورد بررسی قرار دادیم و از آنها خواسته ایم تا تجربه کلی خود و ارزش پول را برای شرکت هواپیمایی که با آن پرواز کرده اند ، ارزیابی کنند. نمره کل رتبه بندی مشتریان به طور متوسط ​​از این دو است.

ایمنی
هر خط هوایی بررسی شد که آیا اقدامات ایمنی زیر را دارد یا خیر: چک کیفت بدون تماس و کیسه سلف سرویس ، کاهش ظرفیت هواپیماها ، استفاده اجباری از ماسک صورت ، دما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *