تلویزیون های جی پلاس

 

تلویزیون های جی پلاس ساخت کجا هستند؟

اولین و مهم ترین سوالی که در زمان خرید، ذهن شما را درگیر می کند این سوال است که این تلویزیون ها ساخت کدام کشور هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کمپانی گلدیران تا قبل از شروع تحریم های آمریکا بر علیه ایران، نمایندگی برند ال جی را برعهده داشت. پس از تحریم و خارج شدن برند ال جی از ایران، شرکت گلدیران اقدام به تولید محصولات با کیفیتی تحت عنوان جی پلاس کرد. در نتیجه محصولات برند جی پلاس ساخت کشور عزیزمان ایران بوده و با مشاوره مهندس های کره جنوبی وارد بازار می شوند. این تلویزیون ها در گروه خوش قیمت ترین تلویزیون های بازار قرار می گیرند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند.

 

کیفیت UHD تلویزیون های جي پلاس

کیفیت تصاویر در تلویزیون های جی پلاس UHD یا Ultra High Definition می باشد. تلویزیون هایی که دارای کیفیت UHD هستند، تصاویری با رزولوشنی 4 برابر تلویزیون های Full HD را ارائه می دهد. تلویزیون های Full HD توانایی نمایش 2 میلیون پیکسل رنگ و تلویزیون های UHD این مقدار بیش از 8 میلیون پیکسل می باشد.

قابلیت Time Shift در تلویزیون های جی پلاس

در واقع Time Shift تکنولوژی است که به کمک آن می توانید در زمان اختلال ایجاد کنید. به این معنا که اگر در حال تماشای یک سریال و یا مسابقه فوتبال باشید و بخشی از مسابقه یا سریال را متوجه نشده اید، می توانید زمان را کمی به عقب برگردانید و مجددا آن بخش را تماشا کنید. این تکنولوژی جابجایی زمان یکی از امکانات پرکاربرد تلویزیون های جی پلاس می باشد

سیستم عامل اندروید در تلویزیون شما

تلویزیون های هوشمند جی پلاس که مجهز به سیستم عامل هستند، قابلیت نصب برنامه های مختلف را دارند. امکان وب گردی و تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین نیز به کمک سیستم عامل اندروید، برای شما فراهم شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *