بهترین فروشگاه سازهای ایران کدام است؟

۱- فروشگاه ساز پرتال

 

فروشگاه ساز پرتال را می توان یکی از بهترین فروشگاه سازهای ایران دانست. این مجموعه با طراحی بستری با کاربری بسیار ساده و جذاب، این امکان را به شما می دهد تا با چند کلیک و در عرض چند دقیقه، یک فروشگاه ساز با امکانات کامل داشته باشید.
اما لازم به ذکر است که فروشگاهی که در اختیار شما قرار می دهد، مادام العمر نمی باشد؛ یعنی برای استفاده از آن موظف هستید هزینه ای را به عنوان شارژ، ماهانه یا سالیانه به پرتال پرداخت کنید. در صورت عدم پرداخت هزینه تمدید، فروشگاه شما از دسترس شما خارج خواهد شد.
از ویژگی های دیگر پرتال می توان به ارائه آموزش های کامل برای استفاده از فروشگاه ساز و پشتیبانی حرفه ای آن اشاره کرد.

 

امکانات فروشگاه ساز پرتال

 

قالب های متنوع و زیبا
دارای پشتیبانی در تمام روزهای هفته
امکان ثبت دامنه اختصاصی
طراحی ریسپانسیو
فروشگاه بهینه شده برای گوگل
دارای امنیت و سرعت بالا
امکان فروش هر نوع محصول در هر تعدادی
متصل به درگاه پرداخت
امکان ارائه کوپن تخفیف
متصل به سیستم پیک موتوری
و…

wix

۲- فروشگاه ساز وب پویا

 

یکی دیگر از فروشگاه ساز برتر ایران، فروشگاه ساز وب پویا است. این مجموعه که عمر فعالیتشان در این حوزه به بیش از ۱۵ سال می رسد، توانسته اند فروشگاهی با ظاهر و امکانات مشابه دیجی کالا به مردم عرضه کنند. در واقع می توان اینطور گفت که در سطح اینترنت، آنها را به عنوان طراح فروشگاه ساز شبیه دیجی کالا می شناسند.
از تفاوت عمده فروشگاه ساز وب پویا با پرتال، می توان به نحوه ارائه فروشگاه ساز به مشتریان اشاره کرد. همانطور که گفتیم در صورت خرید از پرتال، شما صاحب یک فروشگاه همیشگی نخواهید بود. اما فروشگاه ساز وب پویا مادام العمر می باشد؛ یعنی هزینه ای که شما در ابتدا پرداخت می کنید برای مالکیت همیشگی و دائمی فروشگاه ساز است. همراه با سایت اپلیکیشن متصل به آن هم ارائه میشود که به نسبت قیمت این فروشگاه ساز به نظر حرفه ای میرسد.

 

۳- فروشگاه ساز سی فایو

 

از دیگر فروشگاه سازهای برتر ایران می توان به فروشگاه ساز سی فایو اشاره کرد. این فروشگاه ساز مبتنی بر وردپرس بوده و قالب های متنوع زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این سی فایو یک تیم پشتیبانی بسیار قوی دارد که پس از خرید فروشگاه ساز، استفاده از بخش های مختلف سایت را به شما آموزش می دهد.
علاوه بر این، ارائه اپلیکیشن اختصاصی و ربات تلگرام برای فروشگاه اینترنتی شما از امکانات دیگری است که این سایت به شما ارائه می کند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا فروشگاهتان را به اینستاگرام نیز متصل کنید. به این ترتیب می توانید کاربران اینستاگرام را به سایت خود هدایت کنید.

 

shopify

۴- فروشگاه ساز شاپفا

 

یکی از قدیمی ترین فروشگاه سازهای ایران، شاپفا است. این فروشگاه با ارائه بستری، این امکان را فراهم کرده است تا انواع محصولات، خدمات و فایل را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. فروشگاه ساز شاپفا دارای 3 پلن رایگان، طلایی و برلیان است که هر کدام امکانات متفاوتی را به شما عرضه می کنند. برای استفاده از پلن طلایی و برلیان، باید هزینه ای را به طور سالیانه پرداخت کنید. در واقع این فروشگاه ساز نیز مانند پرتال، یک فروشگاه مادام العمر به شما تحویل نمی دهد.

۵- فروشگاه ساز بیدک

 

از دیگر فروشگاه سازهای برتر ایران می توان به فروشگاه ساز بیدک اشاره کرد. این فروشگاه ساز با در اختیار گذاشتن سرویس های متنوع، حق انتخاب زیادی را برای شما قرار داده است. شما می توانید از سرویس رایگان این فروشگاه ساز به مدت 14 روز استفاده کنید. برای استفاده از این فروشگاه ساز کافیست شماره موبایل خود را وارد کرده تا پس از تایید آن، مراحل ثبت فروشگاه برای شما فعال شود.
اما به این نکته هم توجه کنید که فروشگاه ساز بیدک مثل بسیاری از فروشگاه سازها تنها یک پنل در اختیار شما قرار می دهد.

۶- فروشگاه ساز ایران سرور

 

فروشگاه ساز ایران سرور در واقع یک سیستم مدیریت محتوا در بستر وردپرس است که فضایی امن را برای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای شما فراهم می کند. این امکان برای شما وجود دارد تا با استفاده از قالب های حرفه ای این فروشگاه، ظاهری جذاب برای سایتتان ایجاد کنید.
علاوه بر این، تمامی سایت های ساخته شده توسط ایران سرور، روی سرورهای ابری پیاده سازی می شوند. در نتیجه سرعت و امنیت بالایی دارند.

 

۷- فروشگاه ساز وبزی

 

از دیگر فروشگاه سازهای برتر در ایران می توان به وبزی اشاره کرد. اگر نگاهی به فروشگاه سازهای دیگر بیندازید، می توانید محدودیت قالب ها و تغییراتی که شما می توانید روی آن اعمال کنید را مشاهده کنید. اما فروشگاه ساز وبزی برخلاف سایر فروشگاه سازها با ارائه قالب های طراحی شده توسط خودشان، این محدودیت ها را برای شما از بین برده اند. در واقع این امکان برایتان وجود دارد تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، قالب ها را ویرایش کرده و ظاهر سایتتان را تغییر دهید.

 

۸- فروشگاه ساز سپهر

 

در سال های گذشته فروشگاه ساز سپهر جزو گران ترین فروشگاه سازهای ایران به حساب می آمد؛ اما در حال حاضر با اصلاحاتی در قیمت گذاری خود انجام داده است، می توان این فروشگاه ساز را یک فروشگاه کامل و با قیمت نسبتا مناسب دانست.
از تفاوت عمده فروشگاه ساز سپهر با سایر فروشگاه سازها، می توان به امکانات ویژه ای که به شما ارائه می کند، اشاره کرد.
زمانی که به بازار کسب و کارهای اینترنتی وارد می شوید، در ابتدا ممکن است به امکانات زیادی نیاز نداشته باشید؛ اما رفته رفته و با پیشرفت کارتان، به امکانات پیچیده تری نیاز پیدا خواهید کرد. فروشگاه ساز سپهر حتی در این زمان نیز می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چرا که نیازی به استفاده از فروشگاه ساز قوی تر نخواهید داشت.

 

 

woocommerce

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *