خرید سرور HP

شرکت HP در سال 1939 توسط Bill Hewlett   و Dave Packard تاسیس شد. اولین محصول ساخته شده توسط این شرکت نوسان ساز صدا بود که اولین مشتری آنها  Walt Disneyبود که  برای ساختن انیمیشن های دیزنی از آن استفاده شد.شرکت HP  در سال 1940 به همراه محصول HP 2116A وارد بازار کامپیوتر شد و تا پایان 1980 محصولات گوناگونی در زمینه های کامپیوتری به بازار کامپیوتر ارائه کرد.

خرید سرور HP

امروزه شرکت HP به یک کمپانی چند ملیتی در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل شده است که راه حل و محصولات مورد نیاز مشتریان اعم از موسسه های خوصوصی جهانی و شرکت هایی در زمینه های فناوری اطلاعات را تامین میکند. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلکون ولی قرار دارد. هم اکنون این شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های موجود در زمینه فناوری اطلاعات شده است که در همه کشور های جهان فعال است. هدف این شرکت تولید فناوری هایی است که زندگی برای همه افراد را در همه جا راحتتر نماید.

محصولات اصلی این شرکت شامل  چاپگر، سرور، رایانه‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت، نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد. شرکت HP از سال 2001 شروع به گام برداشتن در زمینه های توسعه محصولات کامپیوتری کرد و نه تنها در شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری، بلکه امروزه رنچ گسترده ایی از سرویس های مربوط به طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی زیرساخت های IT را پشتیبانی می کند.

در سال 2014 شرکت اچ پی اعلام کرد که میخواهد وارد حوزه نرم افزار، زیرساخت ها و خدمات شبکه تجاری شود تا در بازار رو به پیشرفت شبکه جزو مدعیان باشد. در سال 2015  شرکت  HP( سرور HP) به دو قسمت تقسیم بندی شد. هدف از این اقدام پیدایش شرکت HP Enterprise  بود که تمرکز بیشتری در حوزهای  ساخت سرور، حافظه و ذخیره ساز ها، شبکه، ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی به وجود می آورد. در سال  2018 این شرکت عضو 500 شرکت برتر آمریکا از لحاظ درآمد بود که برند HPE در رتبه 107 قرار گرفت. HPE از زمانی که شروع به کار کرده است به پیشرفت و توسعه در راه خود ادامه داده است، و با اراوه سرویس ها و محصولات جدید روند رشد خود را همواره رو به جلو حفظ کرده است. در همین مدت کوتاه سه ساله HPE تبدیل به یکی از مهره های اصلی درحوزه شبکه تبدیل شده ‌است و به درآمدهای میلیارد دلاری دست یافته‌است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *