فروش مه پاش گلخانه

حین خروج از نازل، ذرات ریز از مرکز نازل خارج شده و ذرات درشت تر به بیرون از شعاع پاشش سیستم مه پاش هدایت می شود. اساس کار سیستم مه پاش، خروج آب از دهانه بسیار کوچک نازلهای مه پاش تحتفشار ۷۰ بار میباشد. همین نداشتن پمپ آب مزایای زیادی برای مصارف خانگی دارد، چرا که تهیه پمپ هزینه زیادی دارد و سر و صدای آن بعد از مدتی آزار دهنده خواهد شد.پس در نتیجه این مه پاش خانگی بدون نیاز به پمپ و با همان آب شهری آب را پودر می کند و شما زیر آفتاب گرم تابستانی حسابی خنک میشود. که امکان دستیابی به یک سطح پایدار و سازگار رطوبتی را فراهم می کند. با استفاده از تایمر و ریموت کنترل می توان سیستم مه پاش را روشن وخاموش نمود و بطور کامل کنترل نمود. سوال: آیا مه پاش را میشود در گلخانه و یا سالن قارچ استفاده کرد؟ مه پاش گلخانه ها، سالن کشت زعفران، خنگ کردن دامداری و مزارع، سان کشت مه پاش قارچ و سایر فضاها نیز قابل استفاده است. به طور معمول در فوگر دامداری از نازل های با سایز ۳۰ میکرون استفاده می گردد. در داخل پک مهپاش تجهیزات مورد نیاز برای خنک کردن هر نوع محیطی بین 10 الی 20 متر مربع وجود دارد .در جعبه این پک 8 عدد پایه نازل و 8 عدد نازل استیل ساخت کشور تایوان به همراه کلیه لوازم مورد نیاز نصب تعبیه شده است.توجه کنید که کلیه وسایل خارجی میباشد و در ایران بسته بندی شده است.

مه پاش گلخانه

در نظر داشته باشید موتور پمپ های مشابه در بازار با قیمتی حد اقل 2,800,000 تومان در بازار به فروش می رسند. نازل های مه پاش آذر تجهیز ضد چکه بوده و با داشتن بدنه استیل طول عمر بالاتری نسبت به سایر نازل های موجود در بازار دارد. هشت عدد نازل مه پاش در داخل بسته وجود دارد. سیستم مه پاش با توجه به کارآمد بودن آن در مرغداری ها می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که آدرس تحویل محصول را با دقت فراوان وارد سازید تا همکاران ما بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را تحویل دهند. همچنین توجه به این امر نیز بسیار مهم است که قبل از خرید خود حتما نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان سابق ما را مورد مطالعه قرار دهید تا پاسخ برخی از سوالات خود را پیدا نمایید. همچنین نازل موجود به یک شلنگ متصل شده و به یک منبع متصل سات. کمقیمت ترین مه پاشهای خانگی مدلهای مه پاش بدون پمپ هستند که با فشار آب شهر کار میکنند؛ که عمده تا بهصورت کیتهای آسان نصب ارائه میشوند که بسته به تعداد نازل مه پاش باقیمتی از حدود 190الی 430 هزار تومان(بسته به تعداد نازلی که استفاده می شود) عرضه میشوند.

مه پاش مرغداری

کاهش قابل توجه مصرف آب و نیز صرفه جویی در میزان مصرف انرژی از دیگر مزیت های استفاده از سیستم مه پاش به شمار می آید. استفاده از مواد ضد عفونی کننده نیز یکی دیگر از موادیست که برای لوازم مه پاش در منبع به کار می رود. منبع مورد نظر معمولا از آب پر شده است اما در مواردی این مه پاش برای ضد عفونی محیط نیز به کار می رود. در موارد دیگری نیز که به سالن های رستوران ها برای کاهش دما و مکان های پر رفت و آمد می توان اشاره کرد. طرز کار مه پاش ها بر اساس سرمایش تبخیری است؛ سرمایش زمانی انجام می شود که آب در هوای گرم تبخیر می شود و به این علت که تبخیر یک فرآیند گرماگیر است ، باعث کاهش دما می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مه پاشهای خانگی، نیم صنعتی و یا صنعتی اینجا کلیک کنید. چرا که همه لوازم مورد نیاز جهت نصب راه اندازی از جمله لوله، نازل مه پاش، انواع میخ و تبدیل به همراه آموزش که پشت جعبه درج شده در داخل پکیج مه پاش برای شما ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه روزنه های خروجی نازل های مه پاش بسیار کوچک می باشند و در صورت ورود جرم و ذرات معلق در آب به داخل سیستم مه پاش موجب بسته شدن سیستم می شوند لازم است از سیستم فیلتراسیون در ابتدای مسیر سیستم مه پاش استفاده شود. در گلخانه های عظیم برای دسترسی به همپوشانی بهتر و در جهت رسیدن به رطوبت و دمای مطلوب، بیش از یک خط لوله نازل برای سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش مرغداری باغی نیاز است. سایز نازل های مورد استفاده در محیط های گلخانه از ۲۰ میکرون تا ۷۰ میکرون می باشد. پاسخ: خیر. جنس تجهیزات آنتی UV می باشد و در مقابل آفتاب مقاومت خیلی خوبی دارد. مناسب می باشد. البته باید در نظر داشت که با توجه با فشار کم این مدل پکیج، بیشتر برای مه پاشی روی درختان و فضاهایی که جای نشستن نیست مناسب هست. بست دوم همان بست میخی ساده میباشد و برای نصب به سطوح دیوار گچی، ترموود وغیره مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *